Deşi oamenii cred că unele alimente îngrașă, situaţia stă cu totul altfel. Vă demonstrăm:

Cartoful

Are, poate, cea mai proastă reputație, dar asta și pentru că este excesiv de prezent în forma prăjită și, aproape în exclusivitate, asociat în mod defectuos cu alte alimente.

Dacă, însă, îi alegeți pe cei roșii și dulci, îi fierbeți sau îi coaceți, veți obține doar 80 de calorii la suta de grame, față de 400 cât au în forma prăjită. Dacă, pe lângă asta, după aplicarea tratamentului termic, îi lăsați să se răcească, amidonul se va transforma în amidon rezistent care acționează exact ca o fibră alimentară, adică favorizează tranzitul intestinal, deci vă ajută să slăbiți și să vă reglați metabolismul, precizează jurnalista într-o postare pe blogul personal.

Și vorbeam despre combinațiile proaste care-i taie cartofului toate aceste efecte benefice asupra siluetei: niciodată nu se asociază cu proteine sau alte surse de amidon. Deci nu cu brânză, carne, ouă sau făinoase. Doar cu legume.

Urda

Urda este un aliment minunat și, spre deosebire de alte lactate, conține o cantitate foarte mică de cazeină, adică acel compus din lapte care nu poate fi digerat de organismul uman. De asemenea, conține o cantitate mică de grăsime dar una foarte mare de aminoacizi care, pe de o parte, intensifică arderile și, pe de altă parte, ajută la creșterea masei musculare. Desigur, dacă faci mișcare. Dar, dacă nu faci, nici nu strică.

Masa musculară consumă mai multe calorii plus că ea este cea care dă aspectul tonifiat la care tot tânjim. Deci ne dorim masă musculară mai mare.

Concluzia, pe scurt, la tot ce s-a scris mai sus: urdă puteți mânca fără limită. 🙂

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here